زیباترین تبلیغات سکسی جهان

جمعه, مهر ۲۸, ۱۳۹۱
کافی هست که کلمه ads (تبلیغات ) رو توی جستجوگرهای اینترنت تایپ کنید تا با میلیاردها عکس ، پوستر ، بیلبورد و انواع دیگه روش های تبلیغاتی که برای شما نمایش داده بشه روبرو بشید . اما جالبترین قسمت این جستجو دیدن تبلیغات پرهزینه توسط غول های تجاری نیست . بلکه به نظر من تلاش و نوآوری خیلی افراد مستعد برای تلفیق برندها کوچیک و بزرگ با دنیای اطرافمون هست و دست به سبکی از تبلیغات میزند به اسم sexi ads که به شدت پرطرفدار هست .
من مدتهاست علاقه خاصی به این نوع روش تبلیغاتی دارم و خیلی برام جالب بود که ببینم اصلا ماجرای این نوع تبلیغات چی هست . وقتی در حال تحقیق در مورد این موضوع بودم نام گروه شرکت های WPP برام خیلی خیلی جالب بود و فهمیدم که این شرکت چند ملیتی ( در اصل بریتانیایی ) که در نوع خودش بزرگترین در عرصه تبلیغات جهان هست یکی از اسپانسرهای مطرح تبلیغات نوآورانه سکسی هست .

این شرکت با حدود  162000 نفر کارمند در 3000 دفتر در 110 کشور جهان یک بستر خاص برای افراد خوش ذوق و نوآور در نظر گرفته که اونها با تلفیق قابلیت های محصولات و برداشت های ذهن ما از مارک های معروف ، اونها رو وارد دنیای تحریک کننده جنسی بکنن .
اصلا مهم نیست که این محصول یک ماشین کلاس S مرسدس بنز باشه یا یک ماکارونی از محصولات کمپانی FROSTA و یا یک کاندوم از کمپانی BILLYBOY ، حتی ایده گرفتن از طرح ظاهری یک برند هم میتونه کمک کنه برای تلفیقش با یک ایده سکسی !! ( مثلا برند مک دونالد یا M&Ms ) به خاطر داشته باشید که مهمترین چیز در دنیای تبلیغات داشتن فکری خلاق ، نواور و الهام گیر هست ، و علاقه مندان به صنعت تبلیغات برای معرفی خودشون در این عرصه با ارائه طرح های جذاب و این چنینی خودشون رو برای شرکت های بزرگ که در صدد جذب نخبه ها هستن معرفی میکنن و محک میزنن .
خیلی وقت ها هم اتفاق میفته که گروه های تبلیغاتی خود شرکت ها هم هر از چند گاهی این ایده ها رو به نمایش میزارن که باعث تحسینشون میشه . ( قرار نیست که ما فقط تبلیغات عادی رو ببینیم ) اینم یه جورشه دیگه .
من برای خودم یک گالری کوچولو از این نوع تبلیغات دارم که توی گشت و گذارهام توی نت پیداشون کردم از منابع مختلفی مثل edictive ، stillad و ... برای دوستانی که علاقه مند هستن چندتا از زیباترین هاش رو اینجا قرار میدم و در ادامه مطلب میتونید ببینید .
در نگاه اول ممکنه خیلی از دوستان متوجه مطلبی که هر کدوم از این تبلیغات میخوان برسونن نشن، اما با شناخت محصول معرفی شده و برند اون محصول و همچنین دقت در بیان مفهوم اون تبلیغ به زیبایش پی می برید .
با هم گوشه ای از این تبلیغات رو میبینیم : (برای بزرگتر شدن عکس ها روشون کلیک کنید )


بقیه عکس ها رو در ادامه مطلب ببینید


























ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

و اما من

دانشجوی رشته هوافضا , فعال در عرصه تجارت خرده فروشی و همچنین سرمایه گذار در بخش مسکن که بد ندیدم برای سال های آینده روزنوشته های خودم رو اینجا بنویسم